ساده بودم

 

ساده بودم که دلم از غـم تلخ تو شکســت

سادگی کردم و غم در دل رنجیده شکست

فکر کردم که تو غمــخوارترین همسـفری

آه و افســـوس که در آخــر خط ســفری

در خـــیال دل من عـشق ، غم انگیز نبود

آنچــه دادی تو به مــن آه، تر انگیـز نبود

تیرگی چون تپــش ساکت شب جاری شد

آه ، هر تیـر که بر سیــنه زدی کـاری شد

کاش هرگز خبری از تو در این شهر نبود

درکنــار مــن و تو سایـه ای از قهـر نبود

چه بهائی که در این اشک خروشان دادم

آه و فریــاد بر ایـن سیــنه ســـوزان دادم

شاخه صبـــر شکست و دل من تنــها شد

از ره عشــــق شد و همســفر غمـــها شد

ســـاده بودم که تو اینگونه جفـا می کردی

آه ای دوســت ! مرا ســاده رهـا می کردی

 

 


از هر مسافر سراغت را گرفتم ....

 

تو رفته بودی

و من از هر مسافر سراغت را گرفتم

بی تو من حرفهای دل تنگم را

روی تن خیس نارنج ها می نوشتم

من تو را در برگ ریزان های پائیز

زیر درخت های بی برگ و بار

دعا می کردم

تو پیش من نبودی

پشت پنجره های غم گرفته

یاد رفته ها می کردم

من تو را از قاصدک می پرسیدم

هر شب و هر روز مه آلود

کاش که به تو می گفتند

پشت این دیوارهای سنگی

یکی دلواپست بود

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
پیام جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:56 ب.ظ http://http://www.hasood.blogsky.com

ساده بودم ساده بودم که گول حرفهای تو را خوردم ای نازنین کاش هیچ وقت عشق را باور نمیکردم نمیدانم فقط میدانم که سادگی مرا بیچاره تو کرد . سلام وبلاگ زیبایی دارین خوشحالم که اولین نظر دهنده این هستم موفق باشین خدانگهدارتون.

گل زرد شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:49 ق.ظ


زندگی یک علامت سوال (؟) بزرگ است که هیچکس نمیتواند به آن پاسخ بگوید.

تشنه لب جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:26 ق.ظ http://kabootar313.persianblog.com/

وبلاگ جالبی دارین و از طرفی بسیارخوش ذوق هستید اما خیلی حیفه که دیر به دیر به روز میکنید. موفق و پیروز باشید و منتظر مطالب جدیدتون هستم. داداشتون ستاره سهیل

ناباور چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:54 ب.ظ

ان الله مع الصابرین نمی دانم که تورا به چه نام خطاب کنم. چون دیگر همه حقهای خطاب با امدن فرد غریبه ای در زندگی ات از من سلب شده است. هرچه فکر می کردم نتوانستم یک لقب جدید برایت پیدا کنم.

تنهاترین شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:18 ب.ظ

زندگی چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهترین جواب برای یک سوال گذشت زمان است

پرنده سرگردان یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ب.ظ

کجایی ای نازنین خیلی وقت است که ازت خبری نیست
نکنه ماهارا فراموش کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد